Coop

”Helhet och flexibilitet stärker miljöprofilen och visar omtanke om barnfamiljer.”

Uppdrag

Vårt uppdrag var att ta fram produkter för olika tillfällen som stöd till Coops butikskampanjer, riktade till barnfamiljer.

Lösning

Ledorden för processen från idé till färdig produkt var familj, omtanke och miljötänk – i ett sammanhang av helhet och flexibilitet.  Det resulterade i en idé om att ta fram produkter med fokus på att göra livet enklare för målgruppen men det skulle även passa bra vid sponsoraktiviteter. Funktionen på produkterna tillsammans med kommunikationen förmedlar budskapet om Coop som en omtänksam och miljömedveten butikskedja.

referenser

Tidigare utförda case

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod 

Tveka inte för att kontakta oss för vidare frågor eller uppdrag

Vi vet att varje utmaning har sin optimala lösning. Det är den vi söker. Det är den vi finner och förverkligar för våra kunder. 

Kontakta oss

Välkommen att höra av dig till oss om du har frågor eller funderingar, vi svarar inom kort.